A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Орининський ліцей Орининської сільської ради Кам'янець-Подільського району Хмельницької області

Полянська Наталія Михайлівна

   

 

Вихователь ГПД, вчитель хімії та біології, категорія -  вища

 Стаж педагогічної діяльності  - 16 років

 Освіта вища - (Дніпропетровський державний університет, 2000 рік)                                                                                                                                  

 

 

 

 

З досвіду роботи

ПОРТФОЛІО 

Сучасні підходи до формування здоров'язбережної освітньої компетентності школярів в умовах групи продовженого дня (Посібник)

Впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій у процес викладання природничих дисциплін

Впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій у процес викладання природничих дисциплін є одним з пріоритетних завдань сьогодення. У сучасних умовах потрібно підготувати учнів до швидкого сприйняття й обробки інформації, яка надходить, успішно її відображати і використовувати. Кінцевим результатом впровадження інформаційних технологій у процесі навчання хімії, є оволодіння учнями комп'ютером як засобом пізнання процесів і явищ, що відбуваються в природі і застосовуються у практичній діяльності. 

 Нові інформаційні технології взагалі і використання мультимедійних систем зокрема здатні неабиякою мірою й розвантажити вчителя, і збільшити зацікавленість школярів у своєму предметі, урізноманітнити шкільні будні.  На  уроках хімії використовуються такі моделі уроків:

  • модель змішаного навчання;
  • кейс – урок;
  • перевернутий урок; 
  • урок – квест

       Ці інтерактивні прийоми навчання створюють  на уроках ситуації, які є засобом спонукання, стимулювання до навчальної діяльності. Вони включають в себе сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів.

1. Кейс до теми: « Будова атома. Склад атомних ядер. Ізотопи.» 8 клас 

2. Фрагмент уроку хімії за моделлю змішаного навчання «Перші спроби класифікації хімічних елементів» 8клас 

3. Фрагмент «Перевернутого уроку» хімії у 8 класі 

4. Квест – урок. Узагальнення знань з теми: «Основні класи неорганічних сполук». 

5. Діагностичний контроль знань учнів за 7 клас

Використання презентацій у навчальному процесі

Сучасний стан методики навчання в школі демонструє, що вчителі все активніше використовують інноваційні методи в процесі роботи. Намагаючись зробити урок цікавішим, а засвоєння дітьми інформації – швидшим і глибшим, педагоги вдаються до поєднання традиційних і новітніх методів. Сьогодні, у період усесвітньої пандемії інноваційні методи  стають основою формування сучасного уроку.

     Інноваційне навчання – це процес, який оновлює навчальну систему, позитивно впливає на процес засвоєння інформації та формування соціокультурної компетентності.

     Використання презентацій є важливим елементом навчального процесу, що сприяє формуванню в учнів глибоких теоретичних знань, практичних навичок, стимулює конструктивно-критичне мислення, пробуджує інтерес та мотивацію. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень