Полянська Наталія Михайлівна
Вихователь ГПД, вчитель хімії та біології, категорія - вища
Стаж педагогічної діяльності - 16 років
Освіта вища - (Дніпропетровський державний університет, 2000 рік)
З досвіду роботи
Сучасні підходи до формування здоров'язбережної освітньої компетентності школярів в умовах групи продовженого дня (Посібник)
Впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій у процес викладання природничих дисциплін
Впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій у процес викладання природничих дисциплін є одним з пріоритетних завдань сьогодення. У сучасних умовах потрібно підготувати учнів до швидкого сприйняття й обробки інформації, яка надходить, успішно її відображати і використовувати. Кінцевим результатом впровадження інформаційних технологій у процесі навчання хімії, є оволодіння учнями комп'ютером як засобом пізнання процесів і явищ, що відбуваються в природі і застосовуються у практичній діяльності.
Нові інформаційні технології взагалі і використання мультимедійних систем зокрема здатні неабиякою мірою й розвантажити вчителя, і збільшити зацікавленість школярів у своєму предметі, урізноманітнити шкільні будні. На уроках хімії використовуються такі моделі уроків:
- модель змішаного навчання;
- кейс – урок;
- перевернутий урок;
- урок – квест
Ці інтерактивні прийоми навчання створюють на уроках ситуації, які є засобом спонукання, стимулювання до навчальної діяльності. Вони включають в себе сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів.
1. Кейс до теми: « Будова атома. Склад атомних ядер. Ізотопи.» 8 клас
2. Фрагмент уроку хімії за моделлю змішаного навчання «Перші спроби класифікації хімічних елементів» 8клас
3. Фрагмент «Перевернутого уроку» хімії у 8 класі
4. Квест – урок. Узагальнення знань з теми: «Основні класи неорганічних сполук».
5. Діагностичний контроль знань учнів за 7 клас
Використання презентацій у навчальному процесі
Сучасний стан методики навчання в школі демонструє, що вчителі все активніше використовують інноваційні методи в процесі роботи. Намагаючись зробити урок цікавішим, а засвоєння дітьми інформації – швидшим і глибшим, педагоги вдаються до поєднання традиційних і новітніх методів. Сьогодні, у період усесвітньої пандемії інноваційні методи стають основою формування сучасного уроку.
Інноваційне навчання – це процес, який оновлює навчальну систему, позитивно впливає на процес засвоєння інформації та формування соціокультурної компетентності.
Використання презентацій є важливим елементом навчального процесу, що сприяє формуванню в учнів глибоких теоретичних знань, практичних навичок, стимулює конструктивно-критичне мислення, пробуджує інтерес та мотивацію.